jangela

Ohikoak: 83 € hilero

Ez ohikoak: 5,20 € egunero

JANGELAKO ARAUTEGIA

· Euskara izango da komunikazio hizkuntza.

· Goizez bakarrik gaudenean Haur Hezkuntzako ikasleak (2, 3, 4 eta 5

urtekoak) beheko eraikuntzan jaso behar dira.

· Begirale bakoitzak talde baten ardura izango du ikasturte osoan zehar eta hiruhilean behin ebaluaketa orria emango dio ikasle bakoitzari.

· Bazkaltzeko denboran ez da ozen hitz egingo.

· Inor ez da baimenik gabe mahaitik altxatuko.

· Janariarekin jolasten hasten badira (urarekin, ogiarekin,...) lehenengo

botatakoa jaso beharko dute eta hurrengo egunean zatitxo bat emango zaie bakarrik. Ezetz esanez gero jangela garbitzen geratuko dira.

· Ikasle batek zerbait nahita puskatzen badu (sardexkaren bat, esate baterako) hurrengo egunean 1€ ekarri beharko dio Ikasketa Buruari.

· Jangelako orduetan (12:30 –15:00) DEBEKATUTA dago eskolako eremuetatik ateratzea.

· Ikaskideak, jangelako begiraleak, zein sukaldeko langileak errespetuz tratatuko dituzte. Horrela egin ezean eta falta 3 alditan errepikatzen bada familiari idatzizko 1. oharra bidaliko zaio. Jarrera berarekin jarraituz gero eta beste 3 alditan errepikatuz gero familiak 2. oharra jasoko du eta 3 egunetan ezin izango du jangelan bazkaldu. Familiak 3. oharra jasoz gero (beste 3 falta larriren ondorioz) jangelatik betirako kanporatua izango da.

· Gertaera oso larria bada OOGko Batzorde Iraunkorra bildu eta zer egin erabakiko du.

1go HIRUHILABETEKO MENUA

2. HIRUHILABETEKO MENUA